University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Informatics
Cite this document
Sever, V. (2020). Čimbenici utjecaja na kredibilitet u elektroničkoj komunikaciji od usta do usta na društvenim mrežama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:669025
Sever, Vita. "Čimbenici utjecaja na kredibilitet u elektroničkoj komunikaciji od usta do usta na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:669025
Sever, Vita. "Čimbenici utjecaja na kredibilitet u elektroničkoj komunikaciji od usta do usta na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:669025
Sever, V. (2020). 'Čimbenici utjecaja na kredibilitet u elektroničkoj komunikaciji od usta do usta na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 11 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:669025
Sever V. Čimbenici utjecaja na kredibilitet u elektroničkoj komunikaciji od usta do usta na društvenim mrežama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 December 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:669025
V. Sever, "Čimbenici utjecaja na kredibilitet u elektroničkoj komunikaciji od usta do usta na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:669025