master's thesis
Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača

Kovač, Ana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Kovač, A. (2020). Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

Kovač, Ana. "Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

Kovač, Ana. "Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

Kovač, A. (2020). 'Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

Kovač A. Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2020 October 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

A. Kovač, "Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

Islandora Bookmark - Please login to use this feature