University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Kovač, A. (2020). Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839
Kovač, Ana. "Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839
Kovač, Ana. "Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839
Kovač, A. (2020). 'Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 01 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839
Kovač A. Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2025 January 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839
A. Kovač, "Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839