undergraduate thesis
Važnost i značenje elemenata marketinškog spleta u kanalu distribucije za ugostiteljstvo (HoReCa) u RH

Bagić, Ana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Trade and International Business

Cite this document

Bagić, A. (2020). Važnost i značenje elemenata marketinškog spleta u kanalu distribucije za ugostiteljstvo (HoReCa) u RH (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:751173

Bagić, Ana. "Važnost i značenje elemenata marketinškog spleta u kanalu distribucije za ugostiteljstvo (HoReCa) u RH." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:751173

Bagić, Ana. "Važnost i značenje elemenata marketinškog spleta u kanalu distribucije za ugostiteljstvo (HoReCa) u RH." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:751173

Bagić, A. (2020). 'Važnost i značenje elemenata marketinškog spleta u kanalu distribucije za ugostiteljstvo (HoReCa) u RH', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:751173

Bagić A. Važnost i značenje elemenata marketinškog spleta u kanalu distribucije za ugostiteljstvo (HoReCa) u RH [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2020 October 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:751173

A. Bagić, "Važnost i značenje elemenata marketinškog spleta u kanalu distribucije za ugostiteljstvo (HoReCa) u RH", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:751173

Islandora Bookmark - Please login to use this feature