University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Herceg, I. (2020). Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:992069
Herceg, Ivona. "Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:992069
Herceg, Ivona. "Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:992069
Herceg, I. (2020). 'Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:992069
Herceg I. Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2023 March 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:992069
I. Herceg, "Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:992069