master's thesis
Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača

Herceg, Ivona
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Herceg, I. (2020). Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:992069

Herceg, Ivona. "Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:992069

Herceg, Ivona. "Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:992069

Herceg, I. (2020). 'Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:992069

Herceg I. Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2020 October 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:992069

I. Herceg, "Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:992069

Islandora Bookmark - Please login to use this feature