University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Miholić, H. (2020). Uloga gerilskog marketinga u promociji turističke destinacije: analiza slučaja Velike Britanije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:421596
Miholić, Hrvoje. "Uloga gerilskog marketinga u promociji turističke destinacije: analiza slučaja Velike Britanije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:421596
Miholić, Hrvoje. "Uloga gerilskog marketinga u promociji turističke destinacije: analiza slučaja Velike Britanije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:421596
Miholić, H. (2020). 'Uloga gerilskog marketinga u promociji turističke destinacije: analiza slučaja Velike Britanije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:421596
Miholić H. Uloga gerilskog marketinga u promociji turističke destinacije: analiza slučaja Velike Britanije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:421596
H. Miholić, "Uloga gerilskog marketinga u promociji turističke destinacije: analiza slučaja Velike Britanije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:421596