undergraduate thesis
GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE

Klisović, Tina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Klisović, T. (2020). GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739056

Klisović, Tina. "GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739056

Klisović, Tina. "GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739056

Klisović, T. (2020). 'GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 May 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739056

Klisović T. GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 May 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739056

T. Klisović, "GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739056

Islandora Bookmark - Please login to use this feature