undergraduate thesis
GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE

Klisović, Tina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Klisović, T. (2020). GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739056

Klisović, Tina. "GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739056

Klisović, Tina. "GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739056

Klisović, T. (2020). 'GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739056

Klisović T. GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739056

T. Klisović, "GLAVNE ODREDNICE PONAŠANJA POTROŠAČA PRI IZBORU TURISTIČKE DESTINACIJE", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739056

Please login to the repository to save this object to your list.