prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra

Tomić, Jelena
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Tomić, J. (2020). Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789

Tomić, Jelena. "Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789

Tomić, Jelena. "Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789

Tomić, J. (2020). 'Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789

Tomić J. Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2020 October 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789

J. Tomić, "Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789

Islandora Bookmark - Please login to use this feature