University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Tomić, J. (2020). Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789
Tomić, Jelena. "Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789
Tomić, Jelena. "Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789
Tomić, J. (2020). 'Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 February 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789
Tomić J. Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 February 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789
J. Tomić, "Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789