University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Jurić, V. (2020). Istraživanje motivacije korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:644199
Jurić, Vedrana. "Istraživanje motivacije korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:644199
Jurić, Vedrana. "Istraživanje motivacije korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:644199
Jurić, V. (2020). 'Istraživanje motivacije korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 February 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:644199
Jurić V. Istraživanje motivacije korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 February 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:644199
V. Jurić, "Istraživanje motivacije korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:644199