University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Aji, C. (2020). Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536296
Aji, Carmen. "Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536296
Aji, Carmen. "Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536296
Aji, C. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536296
Aji C. Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536296
C. Aji, "Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536296