prikaz prve stranice dokumenta Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda

Vlašić, Matea
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Vlašić, M. (2020). Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:551461

Vlašić, Matea. "Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:551461

Vlašić, Matea. "Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:551461

Vlašić, M. (2020). 'Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 10 April 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:551461

Vlašić M. Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 April 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:551461

M. Vlašić, "Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:551461

Islandora Bookmark - Please login to use this feature