University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Vlašić, M. (2020). Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:551461
Vlašić, Matea. "Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:551461
Vlašić, Matea. "Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:551461
Vlašić, M. (2020). 'Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:551461
Vlašić M. Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:551461
M. Vlašić, "Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:551461