University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Organization and Management
Cite this document
Karačić, A. (2020). Važnost povjerenja korisnika usluga u ekonomiji dijeljenja na primjeru digitalne platforme Blablacar (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592085
Karačić, Adriana. "Važnost povjerenja korisnika usluga u ekonomiji dijeljenja na primjeru digitalne platforme Blablacar." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592085
Karačić, Adriana. "Važnost povjerenja korisnika usluga u ekonomiji dijeljenja na primjeru digitalne platforme Blablacar." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592085
Karačić, A. (2020). 'Važnost povjerenja korisnika usluga u ekonomiji dijeljenja na primjeru digitalne platforme Blablacar', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592085
Karačić A. Važnost povjerenja korisnika usluga u ekonomiji dijeljenja na primjeru digitalne platforme Blablacar [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592085
A. Karačić, "Važnost povjerenja korisnika usluga u ekonomiji dijeljenja na primjeru digitalne platforme Blablacar", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592085