master's thesis
Važnost povjerenja korisnika usluga u ekonomiji dijeljenja na primjeru digitalne platforme Blablacar

Karačić, Adriana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Organization and Management

Cite this document

Karačić, A. (2020). Važnost povjerenja korisnika usluga u ekonomiji dijeljenja na primjeru digitalne platforme Blablacar (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592085

Karačić, Adriana. "Važnost povjerenja korisnika usluga u ekonomiji dijeljenja na primjeru digitalne platforme Blablacar." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592085

Karačić, Adriana. "Važnost povjerenja korisnika usluga u ekonomiji dijeljenja na primjeru digitalne platforme Blablacar." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592085

Karačić, A. (2020). 'Važnost povjerenja korisnika usluga u ekonomiji dijeljenja na primjeru digitalne platforme Blablacar', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 23 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592085

Karačić A. Važnost povjerenja korisnika usluga u ekonomiji dijeljenja na primjeru digitalne platforme Blablacar [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2023 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592085

A. Karačić, "Važnost povjerenja korisnika usluga u ekonomiji dijeljenja na primjeru digitalne platforme Blablacar", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592085

Please login to the repository to save this object to your list.