master's thesis
Analiza korištenja društvenih mreža u oglašavanju malih i srednjih poduzeća na poslovnom tržištu u Hrvatskoj

Komar, Filip
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Komar, F. (2020). Analiza korištenja društvenih mreža u oglašavanju malih i srednjih poduzeća na poslovnom tržištu u Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624448

Komar, Filip. "Analiza korištenja društvenih mreža u oglašavanju malih i srednjih poduzeća na poslovnom tržištu u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624448

Komar, Filip. "Analiza korištenja društvenih mreža u oglašavanju malih i srednjih poduzeća na poslovnom tržištu u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624448

Komar, F. (2020). 'Analiza korištenja društvenih mreža u oglašavanju malih i srednjih poduzeća na poslovnom tržištu u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 04 December 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624448

Komar F. Analiza korištenja društvenih mreža u oglašavanju malih i srednjih poduzeća na poslovnom tržištu u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2022 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624448

F. Komar, "Analiza korištenja društvenih mreža u oglašavanju malih i srednjih poduzeća na poslovnom tržištu u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624448

Please login to the repository to save this object to your list.