University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Tourism
Cite this document
Gluhinić, I. (2020). Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507
Gluhinić, Ivana. "Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507
Gluhinić, Ivana. "Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507
Gluhinić, I. (2020). 'Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 31 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507
Gluhinić I. Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 December 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507
I. Gluhinić, "Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507