prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija

Gluhinić, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Tourism

Cite this document

Gluhinić, I. (2020). Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507

Gluhinić, Ivana. "Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507

Gluhinić, Ivana. "Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507

Gluhinić, I. (2020). 'Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507

Gluhinić I. Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507

I. Gluhinić, "Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507

Please login to the repository to save this object to your list.