master's thesis
UTJECAJ INTERNETA I DRUŠTVENIH MREŽA NA EVOLUCIJU PRODAJE I RAZVOJ NOVIH PRODAJNIH MOGUĆNOSTI

Car, Andrej
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Car, A. (2021). UTJECAJ INTERNETA I DRUŠTVENIH MREŽA NA EVOLUCIJU PRODAJE I RAZVOJ NOVIH PRODAJNIH MOGUĆNOSTI (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:976950

Car, Andrej. "UTJECAJ INTERNETA I DRUŠTVENIH MREŽA NA EVOLUCIJU PRODAJE I RAZVOJ NOVIH PRODAJNIH MOGUĆNOSTI." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:976950

Car, Andrej. "UTJECAJ INTERNETA I DRUŠTVENIH MREŽA NA EVOLUCIJU PRODAJE I RAZVOJ NOVIH PRODAJNIH MOGUĆNOSTI." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:976950

Car, A. (2021). 'UTJECAJ INTERNETA I DRUŠTVENIH MREŽA NA EVOLUCIJU PRODAJE I RAZVOJ NOVIH PRODAJNIH MOGUĆNOSTI', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 11 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:976950

Car A. UTJECAJ INTERNETA I DRUŠTVENIH MREŽA NA EVOLUCIJU PRODAJE I RAZVOJ NOVIH PRODAJNIH MOGUĆNOSTI [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2021 June 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:976950

A. Car, "UTJECAJ INTERNETA I DRUŠTVENIH MREŽA NA EVOLUCIJU PRODAJE I RAZVOJ NOVIH PRODAJNIH MOGUĆNOSTI", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:976950

Islandora Bookmark - Please login to use this feature