master's thesis
Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju

Kiš, Tena
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Tourism

Cite this document

Kiš, T. (2021). Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772

Kiš, Tena. "Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772

Kiš, Tena. "Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772

Kiš, T. (2021). 'Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772

Kiš T. Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 March 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772

T. Kiš, "Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772

Please login to the repository to save this object to your list.