University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of International Economics
Cite this document
Savić, M. (2021). Strategije nastupa na međunarodnom tržištu na primjeru proizvodnog poduzeća AD Plastik Grupa (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067181
Savić, Maja. "Strategije nastupa na međunarodnom tržištu na primjeru proizvodnog poduzeća AD Plastik Grupa." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067181
Savić, Maja. "Strategije nastupa na međunarodnom tržištu na primjeru proizvodnog poduzeća AD Plastik Grupa." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067181
Savić, M. (2021). 'Strategije nastupa na međunarodnom tržištu na primjeru proizvodnog poduzeća AD Plastik Grupa', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067181
Savić M. Strategije nastupa na međunarodnom tržištu na primjeru proizvodnog poduzeća AD Plastik Grupa [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2022 May 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067181
M. Savić, "Strategije nastupa na međunarodnom tržištu na primjeru proizvodnog poduzeća AD Plastik Grupa", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067181