prikaz prve stranice dokumenta Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji

Batarilo, Anton
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Batarilo, A. (2021). Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675

Batarilo, Anton. "Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675

Batarilo, Anton. "Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675

Batarilo, A. (2021). 'Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 07 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675

Batarilo A. Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2022 May 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675

A. Batarilo, "Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675

Please login to the repository to save this object to your list.