University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Kožul, A. (2021). Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
Kožul, Anamari. "Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
Kožul, Anamari. "Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
Kožul, A. (2021). 'Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 June 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
Kožul A. Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2022 June 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
A. Kožul, "Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263