prikaz prve stranice dokumenta Osnovni koncepti u izučavanju međunarodnih tržišta i utjecaj koncepata na Republiku Hrvatsku
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Osnovni koncepti u izučavanju međunarodnih tržišta i utjecaj koncepata na Republiku Hrvatsku

Kramar, Sonja
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Kramar, S. (2021). Osnovni koncepti u izučavanju međunarodnih tržišta i utjecaj koncepata na Republiku Hrvatsku (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:556429

Kramar, Sonja. "Osnovni koncepti u izučavanju međunarodnih tržišta i utjecaj koncepata na Republiku Hrvatsku." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:556429

Kramar, Sonja. "Osnovni koncepti u izučavanju međunarodnih tržišta i utjecaj koncepata na Republiku Hrvatsku." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:556429

Kramar, S. (2021). 'Osnovni koncepti u izučavanju međunarodnih tržišta i utjecaj koncepata na Republiku Hrvatsku', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:556429

Kramar S. Osnovni koncepti u izučavanju međunarodnih tržišta i utjecaj koncepata na Republiku Hrvatsku [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2021 October 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:556429

S. Kramar, "Osnovni koncepti u izučavanju međunarodnih tržišta i utjecaj koncepata na Republiku Hrvatsku", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:556429

Islandora Bookmark - Please login to use this feature