University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Jurić, D. (2021). Krizno komuniciranje i istraživanje povjerenja u masovne medije u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:828780
Jurić, Dina. "Krizno komuniciranje i istraživanje povjerenja u masovne medije u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:828780
Jurić, Dina. "Krizno komuniciranje i istraživanje povjerenja u masovne medije u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:828780
Jurić, D. (2021). 'Krizno komuniciranje i istraživanje povjerenja u masovne medije u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:828780
Jurić D. Krizno komuniciranje i istraživanje povjerenja u masovne medije u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:828780
D. Jurić, "Krizno komuniciranje i istraživanje povjerenja u masovne medije u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:828780