master's thesis
Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj

Bikić, Zrinka
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Bikić, Z. (2021). Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310519

Bikić, Zrinka. "Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310519

Bikić, Zrinka. "Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310519

Bikić, Z. (2021). 'Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310519

Bikić Z. Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310519

Z. Bikić, "Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310519

Please login to the repository to save this object to your list.