master's thesis
ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U DONOŠENJU KUPOVNIH ODLUKA PRIPADNIKA GENERACIJE Z

Jelusić, Lorena
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Jelusić, L. (2021). ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U DONOŠENJU KUPOVNIH ODLUKA PRIPADNIKA GENERACIJE Z (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:399157

Jelusić, Lorena. "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U DONOŠENJU KUPOVNIH ODLUKA PRIPADNIKA GENERACIJE Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:399157

Jelusić, Lorena. "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U DONOŠENJU KUPOVNIH ODLUKA PRIPADNIKA GENERACIJE Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:399157

Jelusić, L. (2021). 'ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U DONOŠENJU KUPOVNIH ODLUKA PRIPADNIKA GENERACIJE Z', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 02 October 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:399157

Jelusić L. ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U DONOŠENJU KUPOVNIH ODLUKA PRIPADNIKA GENERACIJE Z [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2022 October 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:399157

L. Jelusić, "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U DONOŠENJU KUPOVNIH ODLUKA PRIPADNIKA GENERACIJE Z", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:399157

Please login to the repository to save this object to your list.