University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Trade and International Business
Cite this document
Salopek, M. (2021). Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378
Salopek, Mateja. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378
Salopek, Mateja. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378
Salopek, M. (2021). 'Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 10 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378
Salopek M. Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378
M. Salopek, "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378