master's thesis
Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke

Salopek, Mateja
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Trade and International Business

Cite this document

Salopek, M. (2021). Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378

Salopek, Mateja. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378

Salopek, Mateja. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378

Salopek, M. (2021). 'Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 01 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378

Salopek M. Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2021 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378

M. Salopek, "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje ekoloških prehrambenih proizvoda trgovačke marke", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752378

Please login to the repository to save this object to your list.