University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Organization and Management
Cite this document
Rubik, A. (2022). Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508135
Rubik, Andrea. "Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508135
Rubik, Andrea. "Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508135
Rubik, A. (2022). 'Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 02 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508135
Rubik A. Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508135
A. Rubik, "Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508135