master's thesis
Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona

Roje, Marko
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Roje, M. (2022). Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319

Roje, Marko. "Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319

Roje, Marko. "Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319

Roje, M. (2022). 'Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 January 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319

Roje M. Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2023 January 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319

M. Roje, "Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319

Please login to the repository to save this object to your list.