University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Roje, M. (2022). Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319
Roje, Marko. "Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319
Roje, Marko. "Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319
Roje, M. (2022). 'Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 02 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319
Roje M. Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319
M. Roje, "Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319