University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Fržop, N. (2022). UTJECAJ DRUŠTVENE MREŽE TIKTOK I UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVNO PONAŠANJE GENERACIJE Z (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:291700
Fržop, Nera. "UTJECAJ DRUŠTVENE MREŽE TIKTOK I UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVNO PONAŠANJE GENERACIJE Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:291700
Fržop, Nera. "UTJECAJ DRUŠTVENE MREŽE TIKTOK I UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVNO PONAŠANJE GENERACIJE Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:291700
Fržop, N. (2022). 'UTJECAJ DRUŠTVENE MREŽE TIKTOK I UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVNO PONAŠANJE GENERACIJE Z', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:291700
Fržop N. UTJECAJ DRUŠTVENE MREŽE TIKTOK I UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVNO PONAŠANJE GENERACIJE Z [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:291700
N. Fržop, "UTJECAJ DRUŠTVENE MREŽE TIKTOK I UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVNO PONAŠANJE GENERACIJE Z", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:291700