prikaz prve stranice dokumenta Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka

Fuček, Petra
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Fuček, P. (2022). Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682281

Fuček, Petra. "Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682281

Fuček, Petra. "Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682281

Fuček, P. (2022). 'Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 01 October 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682281

Fuček P. Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2022 October 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682281

P. Fuček, "Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682281

Please login to the repository to save this object to your list.