University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Petanjek, L. (2022). Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y" (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495
Petanjek, Lucija. "Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495
Petanjek, Lucija. "Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495
Petanjek, L. (2022). 'Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 03 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495
Petanjek L. Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y" [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2025 January 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495
L. Petanjek, "Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495