undergraduate thesis
Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"

Petanjek, Lucija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Petanjek, L. (2022). Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y" (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495

Petanjek, Lucija. "Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495

Petanjek, Lucija. "Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495

Petanjek, L. (2022). 'Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 03 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495

Petanjek L. Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y" [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 April 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495

L. Petanjek, "Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495

Please login to the repository to save this object to your list.