University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Wagmann, L. (2022). ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:935560
Wagmann, Lucija. "ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:935560
Wagmann, Lucija. "ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:935560
Wagmann, L. (2022). 'ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:935560
Wagmann L. ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:935560
L. Wagmann, "ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:935560