University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Žili, L. (2022). Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434
Žili, Lana. "Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434
Žili, Lana. "Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434
Žili, L. (2022). 'Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434
Žili L. Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434
L. Žili, "Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434