master's thesis
Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača

Žili, Lana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Žili, L. (2022). Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434

Žili, Lana. "Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434

Žili, Lana. "Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434

Žili, L. (2022). 'Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 06 December 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434

Žili L. Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2022 December 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434

L. Žili, "Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434

Please login to the repository to save this object to your list.