University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Trade and International Business
Cite this document
Grabovac, L. (2022). Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604
Grabovac, Lucija. "Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604
Grabovac, Lucija. "Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604
Grabovac, L. (2022). 'Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604
Grabovac L. Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604
L. Grabovac, "Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604