master's thesis
Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj

Grabovac, Lucija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Trade and International Business

Cite this document

Grabovac, L. (2022). Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604

Grabovac, Lucija. "Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604

Grabovac, Lucija. "Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604

Grabovac, L. (2022). 'Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604

Grabovac L. Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604

L. Grabovac, "Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604

Please login to the repository to save this object to your list.