prikaz prve stranice dokumenta Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije

Jurišić, Katarina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Tourism

Cite this document

Jurišić, K. (2015). Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583951

Jurišić, Katarina. "Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583951

Jurišić, Katarina. "Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583951

Jurišić, K. (2015). 'Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583951

Jurišić K. Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2020 September 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583951

K. Jurišić, "Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583951

Islandora Bookmark - Please login to use this feature