prikaz prve stranice dokumenta Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z

Ljubičić, Zrinka
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Ljubičić, Z. (2022). Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357084

Ljubičić, Zrinka. "Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357084

Ljubičić, Zrinka. "Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357084

Ljubičić, Z. (2022). 'Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 06 December 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357084

Ljubičić Z. Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2022 December 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357084

Z. Ljubičić, "Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357084

Please login to the repository to save this object to your list.