master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda

Ivić, Kristina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Trade and International Business

Cite this document

Ivić, K. (2022). Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241743

Ivić, Kristina. "Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241743

Ivić, Kristina. "Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241743

Ivić, K. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 November 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241743

Ivić K. Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2022 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241743

K. Ivić, "Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241743

Please login to the repository to save this object to your list.