prikaz prve stranice dokumenta PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Lisinski, Lea
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Lisinski, L. (2015). PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:446172

Lisinski, Lea. "PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:446172

Lisinski, Lea. "PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:446172

Lisinski, L. (2015). 'PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:446172

Lisinski L. PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2021 October 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:446172

L. Lisinski, "PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:446172

Islandora Bookmark - Please login to use this feature