prikaz prve stranice dokumenta Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta

Duvnjak, Ružica
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Duvnjak, R. (2022). Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980

Duvnjak, Ružica. "Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980

Duvnjak, Ružica. "Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980

Duvnjak, R. (2022). 'Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980

Duvnjak R. Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980

R. Duvnjak, "Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980

Please login to the repository to save this object to your list.