master's thesis
Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu

Vrdoljak, Matea
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Vrdoljak, M. (2022). Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360

Vrdoljak, Matea. "Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360

Vrdoljak, Matea. "Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360

Vrdoljak, M. (2022). 'Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 06 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360

Vrdoljak M. Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 April 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360

M. Vrdoljak, "Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360

Please login to the repository to save this object to your list.