University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Vrdoljak, M. (2022). Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360
Vrdoljak, Matea. "Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360
Vrdoljak, Matea. "Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360
Vrdoljak, M. (2022). 'Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360
Vrdoljak M. Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360
M. Vrdoljak, "Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360