master's thesis
Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z

Jurakić, Anja
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Jurakić, A. (2022). Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900012

Jurakić, Anja. "Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900012

Jurakić, Anja. "Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900012

Jurakić, A. (2022). 'Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 04 December 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900012

Jurakić A. Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2022 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900012

A. Jurakić, "Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900012

Please login to the repository to save this object to your list.