University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Fulanović, T. (2022). Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715387
Fulanović, Tena. "Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715387
Fulanović, Tena. "Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715387
Fulanović, T. (2022). 'Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 13 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715387
Fulanović T. Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 October 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715387
T. Fulanović, "Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715387