University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Sačer, S. (2023). Učinkovitost psihografskoga segmentiranja korisnika društvenih mreža pomoću njihovih digitalnih otisaka (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:313076
Sačer, Sabina. "Učinkovitost psihografskoga segmentiranja korisnika društvenih mreža pomoću njihovih digitalnih otisaka." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:313076
Sačer, Sabina. "Učinkovitost psihografskoga segmentiranja korisnika društvenih mreža pomoću njihovih digitalnih otisaka." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:313076
Sačer, S. (2023). 'Učinkovitost psihografskoga segmentiranja korisnika društvenih mreža pomoću njihovih digitalnih otisaka', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:313076
Sačer S. Učinkovitost psihografskoga segmentiranja korisnika društvenih mreža pomoću njihovih digitalnih otisaka [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 December 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:313076
S. Sačer, "Učinkovitost psihografskoga segmentiranja korisnika društvenih mreža pomoću njihovih digitalnih otisaka", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:313076