master's thesis
Motivacijski čimbenici u generiranju elektroničke usmene predaje na društvenim medijima
usporedba generacije Y i generacije Z

Krapić, Viktoria
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Krapić, V. (2023). Motivacijski čimbenici u generiranju elektroničke usmene predaje na društvenim medijima : usporedba generacije Y i generacije Z (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923708

Krapić, Viktoria. "Motivacijski čimbenici u generiranju elektroničke usmene predaje na društvenim medijima : usporedba generacije Y i generacije Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923708

Krapić, Viktoria. "Motivacijski čimbenici u generiranju elektroničke usmene predaje na društvenim medijima : usporedba generacije Y i generacije Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923708

Krapić, V. (2023). 'Motivacijski čimbenici u generiranju elektroničke usmene predaje na društvenim medijima : usporedba generacije Y i generacije Z', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 15 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923708

Krapić V. Motivacijski čimbenici u generiranju elektroničke usmene predaje na društvenim medijima : usporedba generacije Y i generacije Z [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 June 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923708

V. Krapić, "Motivacijski čimbenici u generiranju elektroničke usmene predaje na društvenim medijima : usporedba generacije Y i generacije Z", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923708

Please login to the repository to save this object to your list.