prikaz prve stranice dokumenta Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj

Antunović, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Antunović, I. (2023). Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518202

Antunović, Ivana. "Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518202

Antunović, Ivana. "Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518202

Antunović, I. (2023). 'Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518202

Antunović I. Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 October 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518202

I. Antunović, "Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518202

Please login to the repository to save this object to your list.