University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Padovan Đurov, B. (2023). Specifičnosti marketinga u digitalnom kreativnom poduzetništvu - analiza digitalnog umjetnika (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:293096
Padovan Đurov, Branka. "Specifičnosti marketinga u digitalnom kreativnom poduzetništvu - analiza digitalnog umjetnika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:293096
Padovan Đurov, Branka. "Specifičnosti marketinga u digitalnom kreativnom poduzetništvu - analiza digitalnog umjetnika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:293096
Padovan Đurov, B. (2023). 'Specifičnosti marketinga u digitalnom kreativnom poduzetništvu - analiza digitalnog umjetnika', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:293096
Padovan Đurov B. Specifičnosti marketinga u digitalnom kreativnom poduzetništvu - analiza digitalnog umjetnika [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:293096
B. Padovan Đurov, "Specifičnosti marketinga u digitalnom kreativnom poduzetništvu - analiza digitalnog umjetnika", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:293096