University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Drobec, I. (2023). Postizanje konkurentske prednosti korištenjem strategije diferencijacije u fokusu na primjeru poduzeća Rimac Automobili (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665853
Drobec, Irena. "Postizanje konkurentske prednosti korištenjem strategije diferencijacije u fokusu na primjeru poduzeća Rimac Automobili." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665853
Drobec, Irena. "Postizanje konkurentske prednosti korištenjem strategije diferencijacije u fokusu na primjeru poduzeća Rimac Automobili." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665853
Drobec, I. (2023). 'Postizanje konkurentske prednosti korištenjem strategije diferencijacije u fokusu na primjeru poduzeća Rimac Automobili', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665853
Drobec I. Postizanje konkurentske prednosti korištenjem strategije diferencijacije u fokusu na primjeru poduzeća Rimac Automobili [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 September 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665853
I. Drobec, "Postizanje konkurentske prednosti korištenjem strategije diferencijacije u fokusu na primjeru poduzeća Rimac Automobili", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665853