undergraduate thesis
Utjecaj društvenih mreža na poslovanje turističkih agencija

Blaškić, Jennie
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Tourism

Cite this document

Blaškić, J. (2023). Utjecaj društvenih mreža na poslovanje turističkih agencija (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:165736

Blaškić, Jennie. "Utjecaj društvenih mreža na poslovanje turističkih agencija." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:165736

Blaškić, Jennie. "Utjecaj društvenih mreža na poslovanje turističkih agencija." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:165736

Blaškić, J. (2023). 'Utjecaj društvenih mreža na poslovanje turističkih agencija', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:165736

Blaškić J. Utjecaj društvenih mreža na poslovanje turističkih agencija [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 July 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:165736

J. Blaškić, "Utjecaj društvenih mreža na poslovanje turističkih agencija", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:165736

Please login to the repository to save this object to your list.