University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Petrović, I. (2023). Motivi kupnje, potrošačeva uključenost i vrjednujući kriteriji pripadnika generacije Z prilikom kupnje božićnih poklona (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:318611
Petrović, Iva. "Motivi kupnje, potrošačeva uključenost i vrjednujući kriteriji pripadnika generacije Z prilikom kupnje božićnih poklona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:318611
Petrović, Iva. "Motivi kupnje, potrošačeva uključenost i vrjednujući kriteriji pripadnika generacije Z prilikom kupnje božićnih poklona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:318611
Petrović, I. (2023). 'Motivi kupnje, potrošačeva uključenost i vrjednujući kriteriji pripadnika generacije Z prilikom kupnje božićnih poklona', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:318611
Petrović I. Motivi kupnje, potrošačeva uključenost i vrjednujući kriteriji pripadnika generacije Z prilikom kupnje božićnih poklona [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:318611
I. Petrović, "Motivi kupnje, potrošačeva uključenost i vrjednujući kriteriji pripadnika generacije Z prilikom kupnje božićnih poklona", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:318611