University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Režić, G. (2023). Uloga društvenih mreža u promociji maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277489
Režić, Goran. "Uloga društvenih mreža u promociji maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277489
Režić, Goran. "Uloga društvenih mreža u promociji maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277489
Režić, G. (2023). 'Uloga društvenih mreža u promociji maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277489
Režić G. Uloga društvenih mreža u promociji maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277489
G. Režić, "Uloga društvenih mreža u promociji maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277489