master's thesis
Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća

Bračun, Sara
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Bračun, S. (2023). Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690

Bračun, Sara. "Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690

Bračun, Sara. "Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690

Bračun, S. (2023). 'Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690

Bračun S. Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 April 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690

S. Bračun, "Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690

Please login to the repository to save this object to your list.