University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Goluža, M. (2023). Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734
Goluža, Marko. "Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734
Goluža, Marko. "Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734
Goluža, M. (2023). 'Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734
Goluža M. Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734
M. Goluža, "Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734