prikaz prve stranice dokumenta Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača
Embargo period 2025-10-04
master's thesis
Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača

Goluža, Marko
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Goluža, M. (2023). Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734

Goluža, Marko. "Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734

Goluža, Marko. "Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734

Goluža, M. (2023). 'Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734

Goluža M. Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 February 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734

M. Goluža, "Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734

Please login to the repository to save this object to your list.