master's thesis
Utjecaj negativnih recenzija na proces donošenja odluke o rezervaciji hotelskog smještaja putem Interneta

Pervan, Barbara
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Pervan, B. (2023). Utjecaj negativnih recenzija na proces donošenja odluke o rezervaciji hotelskog smještaja putem Interneta (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:333335

Pervan, Barbara. "Utjecaj negativnih recenzija na proces donošenja odluke o rezervaciji hotelskog smještaja putem Interneta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:333335

Pervan, Barbara. "Utjecaj negativnih recenzija na proces donošenja odluke o rezervaciji hotelskog smještaja putem Interneta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:333335

Pervan, B. (2023). 'Utjecaj negativnih recenzija na proces donošenja odluke o rezervaciji hotelskog smještaja putem Interneta', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:333335

Pervan B. Utjecaj negativnih recenzija na proces donošenja odluke o rezervaciji hotelskog smještaja putem Interneta [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:333335

B. Pervan, "Utjecaj negativnih recenzija na proces donošenja odluke o rezervaciji hotelskog smještaja putem Interneta", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:333335

Please login to the repository to save this object to your list.